CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 5, 2011

bEe_HnEY...

         mohd amaliman bin nor azman& nurul syafinaz bt ithnin
kami sudah menjalinkan hubungan selama 2tahun.(lame tu) erm..selama aku menjalinkan hubungan dengan dia banyak halangan dan rintangan yang aku tempuhi...(wah gitu).aku bertemu dengannya sewaktu di alam persekolahan.sewaktu itu aku berada ditinggkatan 3 manakala dia berada ditinggkatan 5.aku berjumpa dengan nyer secara kebetulan(tanpa dirancang)..semasa aku mengenalinya dia telah memikat salah seorang daripada kami berempat..tapi tak tau la knpe aku pulak yang cple ngan dia dan kekal sampai skrang(hrp bekekalan hingga akhir hayat) 19.3.2009 tarikh yang amat istemewa buat aku dan dia.dimana aku dan dia telah menjadi sepasang kekasih yang bahagia(bahagia ke??).tanpa aku sedari didalam hubungan ini dia telah mempermainkan perasaan aku(geram nye elakkan aku hempok jek kepala dia SABAR!!).sepanjang di alam percintaan ini paling payah aku nak suruh berhenti daripada menghisap rokok(B rokok membahayakan kesihatan).aku dan dia sering bertengkar sebab(amal seorang yang kuat cemburu)tapi setiap kali aku ingin memarahinya rasa tak sampai hati (sebab honey sygkn b)dia nie seorang yang tidak mahu mengakui kesalahan yang telah dilakukannye(buat muke taplek)buat kali keduanya dia telah mempermainkan perasaan aku kali ini lebih hedat dimana aku telah terbaca mesej betapa sedih nye dan sakitnya hati aku nie(sampai hati b buat honey mcm nie)aku telah memberi peluang kedua kapadanya..akhirnya hubungan ini terjalin semula(ceh wah) 
pemintaan aku semoga dia tidak mengulangi kesalahan yang pernah dilakukan terhadap diriku....
                              sayang sangat kat awak...

0 comments:

Post a Comment