CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 14, 2011

my_biodata

Nama saya nurul syafinaz binti ithnin.umo saye 17 tahon(da bolerh kawen da!!)hahahaha.adeq beradik saye ade 2 orang juk..tpi masyaallah kecohye tak terhingga..saye berasal dari kota tinggi..saya suke makan tom yam dengan mee hailam..(this is my favourite)...air carrot susu is my drink favorite..i suke giler gan air nie..coz bek untuk kesihatan mate ku yang cantek..hohoho...saya laher kat hospital aminah(uhhh!!meletop gitu..)pada 23 september 1994...saye suke warne pink..kerana ciri warne tersebut menonjolkan kelembutan seseorang..(like me)ciri-ciri lelaki idaman saye ialah kesopanan,bertanggungjawab,berbudi bahase,penyayang n take care with me..cite-cite is photografer n open the spa..(kalo jadi la..)my hobby is suke shoot photo aku..(not org len...)my hope is semoge appy selalu, ap yg ak nak moge2 tercapai n berjaye dalam hidop ..(harap2 tercapai..amin)

0 comments:

Post a Comment